Lifestyle

Tips voor verzending voor kleine bedrijven

Bij het verzenden van je producten zijn er verschillende small business shipping tips om rekening mee te houden. Je zult het totale gewicht van je producten en de dozen die je gebruikt om ze te verzenden willen berekenen, en dit dan vergelijken met de gewichtslimieten voor elk pakkettype en elke verzendklasse. Dan kun je de juiste vervoerder en de meest geschikte verzendkortingen kiezen. Dit kan je op de lange duur geld besparen, dus het is een goed idee om vooruit te plannen en te weten hoeveel je producten wegen voor je ze verzendt.

Dropshipping

Als je een online bedrijf wilt beginnen of een bestaand wilt aanvullen, kan drop-shipping de perfecte keuze zijn. Deze vorm van handel vereist geen startkapitaal en brengt weinig risico’s met zich mee. Je klant kan een product kopen waarvan het onwaarschijnlijk is dat het uit voorraad raakt. Je risico wordt aanzienlijk verkleind doordat je op de populariteit van de producten vertrouwt. Ook stelt dropshipping je in staat te investeren in hoog renderende producten in plaats van veel geld te riskeren.

Om een sterke online aanwezigheid op te bouwen, moet je een zakenpartner voor dropshipping kiezen die bereid is je producten van goede kwaliteit tegen concurrerende prijzen te leveren. Zo kun je een stevige winst maken en nieuwe klanten winnen. Als je weinig tijd hebt, kun je de klantenondersteuning uitbesteden aan een dienst als ZenDesk, die het werk uitbesteedt aan echte mensen. Het zal je helpen zo snel mogelijk aan de slag te gaan.

Verzendingskosten berekenen

Er zijn verschillende mogelijkheden als het gaat om het berekenen van verzendkosten voor kleine bedrijven. Voor verzending binnen de Verenigde Staten moet je bijvoorbeeld vier gegevens opgeven: gewicht en afmetingen van het pakket, verwachte levertijd, en bestemming. Bij verzendbedrijven kun je ook de totale kosten van je zending berekenen, waarin transportkosten, omrekening van valuta, en invoerrechten en belastingen zijn inbegrepen. Als je dit zelf wilt doen, zijn er online veel bronnen die je kunnen helpen uit te rekenen hoe hoog je verzendkosten zullen zijn.

Een van de beste manieren om de verzendkosten voor je bedrijf te berekenen is door het percentage van je totale inventaris te bepalen. Dit geeft je een goed idee van hoeveel je aan verzending moet uitgeven en vergelijkt de kosten. Je kunt de verzendkosten ook verdisconteren in de prijzen van je artikelen. Bijvoorbeeld, als je een kleine voorraad van een paar honderd artikelen hebt, wil je misschien niet meer dan vijftig dollar verzendkosten per bestelling rekenen. Als je echter een grotere voorraad hebt, kun je overwegen klanten gratis verzending aan te bieden voor bestellingen van minstens vijftig dollar.

Een vervoerder kiezen

De verzendkosten van je producten bepalen welke vervoerder je kiest. Sommige vervoerders hebben echter een speciaal beleid voor bepaalde producten en diensten. Je moet dit beleid onderzoeken om er zeker van te zijn dat je je artikelen veilig kunt verzenden zonder onnodige kosten te maken. Evenzo kunnen vervoerders bepaalde soorten producten uitsluiten, wat je in gedachten moet houden als je delicate of dure voorwerpen verscheept. De beste manier om de prijzen van vervoerders te vergelijken is het lezen van gebruikersrecensies en FAQ’s.

De eerste stap bij het opzetten van een klein bedrijfje is het kiezen van verzendbenodigdheden. Als je die eenmaal hebt, kun je je vervoerder kiezen. De drie meest voorkomende soorten vervoerders zijn USPS, UPS, en FedEx. Je kunt de beste voor je bedrijf kiezen, afhankelijk van de grootte van je zending, de datum waarop je het bezorgd wilt hebben, en de afstand die het moet afleggen. Daarna kun je het serviceniveau kiezen dat het beste bij je behoeften past.

Plannen voor de toekomst

Als je van plan bent je kleine zaak te laten groeien, zijn hier een paar tips om voor de toekomst te plannen. E-commerce winkeliers hebben lange to-do lijsten en hebben geen tijd om te besteden aan software, het oplossen van problemen, en problemen. Om je verzendproces te vergemakkelijken, gebruik je de volgende tips voor verzending voor kleine bedrijven om het verzenden van producten te vergemakkelijken. Deze tips voor de verzending van kleine bedrijven zullen je op de lange duur tijd en geld besparen.

Zorg dat je weet hoe vaak je pakketten moeten worden opgehaald. Kleine zakelijke verzendtips om voor de toekomst te plannen omvatten het uitvoeren van een schema, zodat je kunt voorkomen dat je pakketten in de auto moet stapelen en in de rij moet staan bij het postkantoor. In plaats daarvan kun je het ophalen door de postbode inplannen om er zeker van te zijn dat het pakket op tijd aankomt. Je plaatselijke postbode haalt de pakketten op en voert ze in de poststroom in als het zover is. In het geval van grotere bedrijven zou de postbezorger moeten aanbieden vaker afhalingen te plannen.